Alla inlägg den 15 juni 2009

Av Lena - 15 juni 2009 21:58

Så blev det måndag igen efter en fullspäckad week-end med skolavslutningar och studentfirande. åter till knoget. Plnering och organisation inför hösten stod på dagordningen...lite svårt att tänka hösttermin nu när sommaren knappt börjat.Men vi gjorde så gott vi kunde. Personalmöte/avslutning på kvällen med god tacco-buffé och underhållning av ett linedacegäng som heter Mountain Lake Kickers. Sen fick vi prova på......höll man bara reda på höger å sånt så gick det hyffsat för att vara första gången. Men jag tror inte jag blev biten. Vill nog ha lite mera sväng tror jag. Ska ev pröva på afrikansk dans i sommar om min j-kla häl håller.


Nåt mer jag tänker testa i sommar som är lite mer lugnt och stillsamt är att spinna. ahr ju en gammal spinnrock som står som prydnad. Helt komplett tydligen . Har ju  så smått förvarant en av mammas kompisar som kan det där med att få till garn av ull. Det vore väl helt super att kunna få till lite eget  garn i sitt liv.

'Till slut vill jag tacka er som kommenterar mina inlägg. Det är så himla skoj att få lite respons, så kommentera på alla ni.

Kram och godnatt


Ovido - Quiz & Flashcards