Direktlänk till inlägg 8 juli 2009

Ser du luffarn som går där på vägen......

Av Lena - 8 juli 2009 21:54

Dom gjorde det!!! Helt sanslöst....de gick från Hudik till Edsbyn, åkte en liten bit med en traktor och liten bit med den snäll dam som erbjöd dem skjuts. bra jobbat grabbar, trots skavsår, mygg och sånt.

Hämtade dem idag  i edsbyn och passade på att hälsa på Ann som bjöd på goda rester och en fantasktisk rabarberkaka, grädde och kaffe.

Garbo var med förstås och skötte sig utmärkt förstås. Biden visar hur hon satt häromdagen. Vilken stajl alltså.

kram på er


 
 
Ingen bild

Bia

9 juli 2009 11:36

Mors lilla Olle i skogen gick, rosor på kinden och solsken i blick...
Det är gott om björnar runt Alfta-Edsbyn, så det kunde ha blivit en hel visa.
Kul att killarna är påhittiga och gör vad som faller dom in!
Snart har jag semester igen. Idag kan det göra detsamma, för regnet öser ner. Det passar utmärkt att sitta och jobba. Försöker komma ifatt med min utbildning, och det går faktiskt hyfsat.
Kom ihåg att leta fram dina bildvävar, för jag kommer på vernissage - när du minst anar det!

 
Ingen bild

Lena

9 juli 2009 13:26

Inga björnar så lång ögat nådde....men de la väl benen på rygggen när dessa muntra gossar kom gående.De hörs ju liksom var de är.

 
Ingen bild

Caroline

9 juli 2009 18:08

Fin du e i håret! RockLena!!! :D Å visst kommer ni å hälar på i nya lyan om jag bjuder in er, låt oss säga oktober eller nåt så jag hinner bo in mej? :)

 
lolla

lolla

10 juli 2009 14:05

hejsan
nja inte kan man völ säja att du är tystlåten direkt, men inte babblig heller så där lagom tycker jag :-)
söta små luffare, de är roliga må jag säja...
men rackarns vilka söta skor du gjort, duktig du är Lena....
kram i regnet från lolla

http://www.lollashus.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 8 mars 2011 18:38

I dag blev det Glada Hudik och lite shopping. Några nya nagellack i vårfärger och ett par jeansleggingsbrallor typ. Ack, började dagen med en härlig hundpromenad med min älskade Garbo, det var så mysigt. Man borde kanske bli en morgonmänniska ?!  Men...

Av Lena - 6 mars 2011 16:01

Missade starten, sov över helt enkelt. Men sen var jag med ända in i mål. Oj, vilken fajt det blev men till sist tog han hem segern. Grattis Brink får vi lov att säga. fenomenalt åkt. Efter det tog garbo och jag en härlig promenad i marssolen. Dags...

Av Lena - 2 mars 2011 19:48

Matte och jag har varit på vår kvällspromenad. Vi gick en bra tur i kväll för det var så härligt väder tyckte matte.   Varje kväll vid halv sjutiden  brukar jag påminna henne att det är dags. Nu har hon äntligen fattat att jag verkligen kan klockan. ...

Av Lena - 1 mars 2011 18:43

Idag har Garbo varit hemma med husse som vanligt. De jobbar och tar sen en promenad mitt på dan.(Tja, det är nog mest husse som jobbar)  Härligt, är lite avis. Men jag har väl inte haft det så pjåkigt jag heller idag. Vi har haft utedag på skolan. ...

Av Lena - 24 februari 2011 17:32

I morse var det så där himla kallt igen, börjar bli van att ha täckisar, stickade tröjor och skoterstövlar till jobbet nu. Garbo går ut, men bara för att nöden kräver det emellanåt. Idag har hon varit hemma själv rätt mycket så vi ska nog trotsa vint...

Ovido - Quiz & Flashcards