Direktlänk till inlägg 4 maj 2009

KOmmentera mera............

Av Lena - 4 maj 2009 17:34

En uppmaning till er alla. Kommentera eller bara hör av er när ni varit in på min sida. Det är alltid roligt om ni lämnar ett litet avtryck...kram

 
 
Ingen bild

Bia

4 maj 2009 20:40

Hallå, hallå
Jag följer uppmaningen direkt! En riktigt härlig helg har det varit, och jag ler när jag läser om härjedalsklättring. Vi hittar på väldigt olika sätt att roa oss på! Själv satt jag länge på en uteservering på stabil stenläggning, fikade och läste tidning. Fruktansvärt lat och mycket nöjd. Men jag borde nog klättra lite mer...
Kram! Bia

 
Solkråka

Solkråka

11 maj 2009 10:18

Hej
tack för ditt förslag och inlägg på min gästbok om hundkurs på hundkompaniet. Jag hade inte tänkt gå någon mer kurs men jag kanske ska tänka om, vi får se. Men det är alltid kul att få förslag så tack tack
Maria Solkråka Öst Ljungquist

http://www.mariaost..com

 
Marlene

Marlene

3 juni 2009 22:39

Klart jag följer denna uppmaning och pliter ner ett stort TACK för dina rader i min gästbok och givetvis ännu ett TACK för att du vill länka till mej. Just nu är tiden vid datorn liten men jag lovar att titta in igen och lämnar nog ett spår efter mej som oftast

http://blogg.marlenes.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 8 mars 2011 18:38

I dag blev det Glada Hudik och lite shopping. Några nya nagellack i vårfärger och ett par jeansleggingsbrallor typ. Ack, började dagen med en härlig hundpromenad med min älskade Garbo, det var så mysigt. Man borde kanske bli en morgonmänniska ?!  Men...

Av Lena - 6 mars 2011 16:01

Missade starten, sov över helt enkelt. Men sen var jag med ända in i mål. Oj, vilken fajt det blev men till sist tog han hem segern. Grattis Brink får vi lov att säga. fenomenalt åkt. Efter det tog garbo och jag en härlig promenad i marssolen. Dags...

Av Lena - 2 mars 2011 19:48

Matte och jag har varit på vår kvällspromenad. Vi gick en bra tur i kväll för det var så härligt väder tyckte matte.   Varje kväll vid halv sjutiden  brukar jag påminna henne att det är dags. Nu har hon äntligen fattat att jag verkligen kan klockan. ...

Av Lena - 1 mars 2011 18:43

Idag har Garbo varit hemma med husse som vanligt. De jobbar och tar sen en promenad mitt på dan.(Tja, det är nog mest husse som jobbar)  Härligt, är lite avis. Men jag har väl inte haft det så pjåkigt jag heller idag. Vi har haft utedag på skolan. ...

Av Lena - 24 februari 2011 17:32

I morse var det så där himla kallt igen, börjar bli van att ha täckisar, stickade tröjor och skoterstövlar till jobbet nu. Garbo går ut, men bara för att nöden kräver det emellanåt. Idag har hon varit hemma själv rätt mycket så vi ska nog trotsa vint...

Ovido - Quiz & Flashcards